Followers

Tuesday 18 October 2011

AYAT PELETUP TUBUH JIN


Iaitu Ayat 1 hingga 10 Suroh As Saffat...

1.Ia adalah ayat panas yang boleh mem-
bakar jin kafir juga jin Islam dengan
izin Allah.

2.Dibaca sekurang-kurangnya sekali pagi
dan petang...jadi doa pembenteng diri...

3.Dikatakan...sekiranya ia dibaca 3 kali
maka pembacanya tak akan dapat dimudarat-
kan oleh oleh sesiapa (Insya Allah).

4.Bacakan pada Air...

Fatihah...1x

Salawat...3x

Ayat 1 - 10 As Soffat 1 x...tapi Ayat
9 dan 10 ulang 7x...

...atau Ayat 1-10 itu dibaca 3 kali...

Dan dipercik pada empat penjuru bilik
Insya Allah...akan kepanasan atau ter-
bakar jin di dalamnya...

5.Untuk membakar atau meletupkan jin
dalam badan...maka baca 1 atau 3x...
dengan Ayat 9 dan 10 diulang 7...11...
17 kali atau lebih.

Bacakan pada telinga...jika untuk orang
lain..atau lekap tapak tangan kanan
dibelakangnya...

Rahsianya...Ayat 9 dan 10 adalah ayatnya
peletup tubuh jin...

DAN SEBAGAINYA...

Nota...

Kita cuma berusaha dan berikhtiar...soal
hidup mati...atau meletup itu...urusan
Allah...

Setiap sesuatu itu terjadi hanya atas izin
Allah semata-mata...

Wallohu a'lam.

17 comments:

  1. Terimakasih informasinya semoga mendapat pahala amin

    ReplyDelete
  2. SubhanaAllah.. Jazakallahir tuan.

    ReplyDelete
  3. Saya mohon ijazah dari tuan untuk mengamalkannya in sya Allah. Terima kasih. Dahim (0132264264)

    ReplyDelete
  4. qobiltu...izin mengamalkan...atas izin Allah.

    ReplyDelete
  5. Saya mohon izin dan ijazah dari tuan utk mengamalkan....

    ReplyDelete
  6. Qobiltu.saya dan keluarga mohon izin untuk mengamalkannya.amin

    ReplyDelete
  7. Shukran jaziilan atas perkongsianbtuan. Saya mohon iziz untuk mengamalkannya untuk rawatan. Terima kasih.

    ReplyDelete
  8. Shukran jaziilan atas perkongsianbtuan. Saya mohon iziz untuk mengamalkannya untuk rawatan. Terima kasih.

    ReplyDelete
  9. Saya mohon izin untuk pengamalan nya.qobiltu

    ReplyDelete
  10. saya mohon izin unuk mengamalkanya

    ReplyDelete
  11. Saya mohon ijin untuk mengamalkannya

    ReplyDelete
  12. Saya mohon izin untuk mengamalkannya untuk diri dan rawatan. InsyaAllah dengan izin Allah SWT

    ReplyDelete
  13. Qobiltu, saya dan keluarga mohon amalkan.

    ReplyDelete
  14. Qobiltu.saya dan keluarga mohon izin untuk mengamalkannya.amin

    ReplyDelete
  15. Qobiltu.. saya shaiful Yusni bin Rosli menerima amalan ini Dari ustad semoga ianyanya memberi manfaat dengan izin ALLAH S.W.T buat saya sekeluarga.. dan amalan ini diterima oleh ALLAH S.W.T yakni tuhan sekelian makhluk.. Amin YA RABBAL ALAMIN 🤲

    ReplyDelete